Shopping i Liljeholmen!!

Hejhej!!
Idag har jag varit och shoppat med en nära vän som heter Jacqueline. Vi var i Liljeholmen och hade det jätte trevligt!! Jag köpte två skit snygga tröjor och några tofsar (ni får se bilder), inte så mycket men vi hade bara ett par timmar på oss. När jag kom hem hade jag förstås ingen nyckel och mamma och pappa var inte hemma, så jag fick sitta ute och huttra i ungefär en halvtimme innan jag kom in. Nu sitter vi och tittar på "Så mycket bättre" på TVn, men jag tycker inte att det är så värst kul att titta på ett gubbprogram så jag sitter här och bloggar istället :).


Tröja från ginatricot




Tofsar från H&M, Tröja från gina



                                                                                                           //Nina


Kommentarer
Postat av: felli

snygga :):)

2010-10-23 @ 22:25:27
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN- california dreamin

fint :)



hoppas allt e bra med dig!

kram

2010-10-31 @ 13:51:08
URL: http://allboutjosefin.blogg.se/

Här kan du komentera mitt inlägg!!:

Ditt fina namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0