Lite om mina underbara katter!!

Hejhej!!!
Jag har två katter som jag köpte i februari för ett år sedan. Vi köpte två stycken. Vi hade ett väldigt problem med att välja namn men tillslut kom vi fram till Arwen och Legolas (från sagan om ringen). Nu är dom två år snart. Nu tänkte jag att ni skulle få se lite bilder på dom, både när dom är kattungar och så dom ser ut nu. Den svarta (med "proffsspråk" blåa) är Arwen, hon är en underbar liten fjompa, den mysigaste katt jag träffat. Hon älskar att leka och busa!!! Den randiga (med "proffsspråk" gråspräckliga) är Legolas, han är en lite lugnare typ men han älskar att jaga råttor och andra äckliga saker. Han är jätte mysig men när han var liten så blev han sjuk och man var tvungen att tvångsmata honom för att han skulle överleva, så han är lite skygg.


Arwen kollar in min lilla hamster


Legolas klättrar


Arwen slappar lite


Arwen ser en kamera för första gången :P


Legolas busar

Det var lite om mina katter men jag LOVAR det kommer mer!!!

                                                                                                  //Nina


Kommentarer
Postat av: felli

sööööta ;P

2010-10-24 @ 10:24:27
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

dom e såå söta !! :] <333

2010-10-25 @ 17:08:19
URL: http://bellida.blogg.se/

Här kan du komentera mitt inlägg!!:

Ditt fina namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0